کد خبر: ۹۷۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۶۱
کارواخال و ناواس مدافعان راست اسپانیا در جام ملت‌های اروپا خواهند بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ لوکاس واسکز از دعوت نشدن برای یورو 2024 به تیم ملی اسپانیا خوشحال نیست و نارضایتی‌اش را با ایموجی‌های خنده نشان داد، هرچند لحظاتی بعد پستش را پاک کرد. لوئیس دلافوئنته فهرست 29 نفره‌اش را برای یورو 2024 اعلام کرد که در آن دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید و همتیمی واسکز گزینه اصلی بازی در دفاع راست است و خسوس ناواس 38 ساله گزینه دوم این پست محسوب می‌شود.

عکس| واکنش تمسخر آمیز آقای ستاره برای دعوت نشدن به تیم‌ملی

پدرو پورو دیگر مدافع راستی است که مثل واسکز برای این تورنمنت نادیده گرفته شده است. باشگاه تاتنهام در واکنش به این انتخاب ویدیویی از پاس‌گل‌های پورو در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس منتشر کرد. این مدافع اسپانیایی در فهرست‌های قبلی دلافوئنته حضور داشت.

واسکز فصل خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشته است و در مقطعی که کارواخال غایب بود به تیم ملی دعوت شد، هرچند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ نمایش خوبی نداشت. ناواس فصل درخشانی نداشته، ولی مثل همیشه توانسته باثبات باشد و تجربه و قدرت رهبری‌اش می‌تواند به کمک اسپانیا بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: